söndag 1 januari 2012

Gott nytt år!!

Jag hoppas att ni hade en fantastisk kväll igår. Själv hade jag en helt underbar kväll, med trerättersmiddag och med fantastiskt sällskap! Det blev, helt väntat,ett litet avstamp från lchfkosten. Det första avstampet under de tre veckor som jag ätit lchf. Redan idag är jag dock tillbaka på banan och återgår till kosten till 100%. Det är förövrigt många som har som nyårslöfte att börja träna och leva ett hälsosammare liv. Själv har jag inte avsatt några nyårslöften eller liknande. Mina löften är liksom sällan förknippade till just nyår. Men när en läsare tipsade mig om runners worlds januariutmaning blev jag grymt sugen. Utmaningen går ut på att träna varje dag i januari! Jag ska ge det ett försök, jag tycker att det låter som en jättekul utmaning som verkligen passar mig!


Det betyder med andra ord att jag måste träna idag, annars åker jag ju ut direkt! Det får helt enkelt bli en lugn och fin halvmil senare! Ska ni vara med i utmaningen? -Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: