måndag 16 januari 2012

Börja veckan starkt!

Jag gillar att "börja veckan starkt", det vill säga med träning. Jag skulle inte tycka om att börja veckan med tex en vilodag. Näe, det skulle inte kännas bra alls! Lugnare dagar tar jag helt enkelt i så fall hellre senare i veckan. Idag blev det faktiskt, till och med, två pass, inte illa alls! :) Broddarna sitter fint och jag tycker att det känns fantastiskt att våga ta ut steget trots hala partier. En superinvestering kan jag lugnt säga! Det var dock länge sedan som jag körde kvalité. Jag har lagt fokus på att få upp mängden de senaste veckorna så det har blivit många, många lugna pass. Så fort som jag har vant mig vid mer mängd så åker dock snabbskorna på, jag börjar få ett intervallsug!!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Mathilda sa...

Hej! Jag såg att du anordnade en löprunda på nyårsafton, vad roligt! Synd att jag missade detta.. Jag letar efter några att löpträna med, har du en grupp som du brukar springa med eller var det här bara en engångsföreteelse?

Lina sa...

Hej Mathilda! Jag drog bara ihop ett gäng då, bland annat genom bloggen, jag funderar på o dra ihop ett gäng igen nån gång framöver. Bor du i Sthlm?