tisdag 24 januari 2012

Löpbandslöpt!

Igår blev det inte något mer pass än "morgonjoggen". Jag hade en tanke om att köra två pass men jag orkade inte. Jag somnade faktiskt i soffan och kom aldrig iväg. Så kan det gå ibland;) i morse däremot så stod jag lite efter kl. 8:00 på löpbandet på sats. Jag har inte sprungit på löpband på drygt ett år. Det kändes rätt jobbigt/annorlunda än utomhuslöpning och tempot blev därför lugnt.1 mil blev det tillslut, följt av skön stretch! Nu sitter jag i skolan...nöjd över en bra start på dagen!:)


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

anna sa...

Gött!Jag ska oxå ta mig en tur på löpbandet sen =)

Frostie sa...

Snyggt jobbat! :)
Jo det är ju helt annars att köra inne än ute, även om de båda har sina tjusningar :)

Trippa gärna in på min träningsblogg om du får tid och lust :)

http://frostie.blogg.se

Lina sa...

Anna: ja skönt att variera när det är så moddigt ute! :)

Lina sa...

Frostie: Tack! Ska genast spana in din blogg! :)