onsdag 25 januari 2012

NOMINERAD!!!

Åh...jag vet knappt vad jag ska skriva!?!
 Jag är verkligen hur glad som helst och samtidigt VÄLDIGT förvånad!?!
Den 22 februari 2012  så är det återigen dags för Finest Awards och...
...Jag har blivit NOMINERAD i kategorin "Årets träningsblogg"!!!! :)



Jag hade ingen aning om detta och alltihop kom som en stor överraskning! TACK SNÄLLA!!!!!
Det är 10 stycken nominerade träningsbloggar och om jag har förstått det hela rätt så vinner den som får flest röster tillsammans med juryns bedömning!
Som ni säkert förstår så betyder det otroligt mycket för mig att överhuvudtaget vara nominerad och jag är verkligen jätteglad över det!
MEN... tycker ni att jag har gjort mig förtjänt av att vinna så kan ni från och med idag rösta på mig HÄR!!!
OBS 1. Man kan visst rösta en gång varje dag! :):)
OBS 2. Man måste visst rösta på alla kategorier, sedan scrolla ner på sidan och klicka på "skicka mina röster" för att det ska bli något. :)

9 kommentarer:

Snorkkis sa...

Vad kul! Grattis! Ska absolut rösta på dig!

Från soffan till spåret sa...

Jätte fin blogg! Roligt att du blivit nominerad! Lycka till! :)

Ingmarie sa...

GRATTIS! Jag ska minsann rösta!
Ang. SATS så har jag inte kort där längre. Har blivit med "Stockholm stad kort" i stället. bassängerna du vet... :-)

Lina sa...

Snorkkis: TACK TACK TACK!!!
Ingmarie: Tack!! :) Ah okej, nä man kan ju inte vara medlem i allt, fast man bra gärna skulle vilja ;)

Ousa sa...

Klart man röstar på dig!

Dessi sa...

Grattis!! :) Jag har röstat på dig.

Lina sa...

Tack!!!! Ååååh vad glad jag blir!!!!!!!!:):)

Sebastian sa...

Jag har följt din blogg i snart ett år nu. En rolig, inspirerande och personlig blogg. Den enda bloggen jag följer =) Hoppas du vinner!

Lina sa...

Sebastian: tusen tack!! Vad glad jag blir!!!!:):)