lördag 14 januari 2012

Sovmorgon!

Imorse hade jag två trevliga löparalternativ, jag hoppade över båda! Jag har haft lite för mycket i ett par veckor nu, jag känner det i kroppen. Jag känner mig stressad... Jag har nog haft lite för mycket "åtaganden" helt enkelt. För lite tid för mig själv. Efter torsdag nästa vecka ser det ut att bli lugnare. På fredag nästa vecka ska jag unna mig i heldag för mig själv har jag tänkt, det ser jag framemot! Vet inte exakt vad jag ska göra men ska tänka ut något. :) Hursomhelst det var därför jag inte kom iväg på någon löparträff i morse utan sprang 14 km helt själv med bra musik i öronen. Kravlös löpning, ingen press på tempo eller distans. Ingen planerad rutt, bara ut och se vad jag "känner för". Himla skönt! På eftermiddagen var jag bortbjuden på middag och nu har jag kommit hem. Lite slappistid i soffan och sedan sova! Skönt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: