tisdag 10 januari 2012

Favorit i repris :)

Igår sprang jag och Thomas en kvällsrunda, ikväll lika så!
Egentligen hade Thomas tänkt att simma ikväll och tackade därför först nej till en löparrunda. Lite senare fick jag dock ett nytt sms och han hade ändrat sig! YEY! :):):)
 Det var såklart jättetrevligt och Thomas såg oförskämt pigg ut vilket är imponerande med tanke på att han tränade drygt 20 timmar förra veckan. Han utmanar nämligen främst Suss i flest träningsminutrar under Januari. Jag kunde inte se ett spår av trötthet och han var lika positiv och glad som alltid, så hans upplägg känns stabilt! 
Foto:Thomas, (OBS gammal bild han hade som tur var INTE glajjor på kvällskvisten ;) 
När jag kom hem lagade jag till mina älskade colting-pannkakor med keso och hallon, jag överdriver inte när jag säger att återseendet var underbart;) SÅ GOTT!!! Näpp nu blir det kvällsrunda med doggsen. I morgon jobbar jag inte, ska plugga och gå på ett spännande träningsevent med efterföljande festligheter! Jipiikajej!

2 kommentarer:

Anonym sa...

De där Coltingpannkakorna som du nämner lite nu och då... :-) Har du nåt recept?
Mvh
Pontus

Lina sa...

Åh ja de är ju så goda! 1 banan, 3 ägg(ibland 4 om jag är hungrig) en msk ekologisk kokosfett. Mixa ihop, stek i kokosfett. Servera med hallon och keso! Man kan ha en msk ekologisk jordnötssmör eller mandelsmör (istället för kokosfett)i också, det är också super gott!