torsdag 12 januari 2012

Inte riktigt min dag...

... Redan när jag var på väg hem idag från jobbet kände jag mig lite hängig och håglös. Inte sjuk snarare trött. Jag hade tänkt att springa ungefär en mil. Efter bara någon kilometer så kändes det dock så tungt att jag tänkte att fem km nog fick räcka. Det var moddigt, halt och blött och benen kändes stumma och trötta. Ingen bra löparkänsla alls. Jag hade dessutom glömt ipoden på jobbet. Typiskt när jag behövde den som mest! Det var länge sedan som jag kände såhär under ett pass. Jag brukar nästan alltid tycka om alla pass som jag springer. Njuta. Därför lyssnade jag på känslan, jag behöver nog helt enkelt vila. Det har blivit mycket träning på senaste tiden samtidigt som det har varit mycket annat på tapeten. 5 km blev det dock i allafall vilket innebär att jag fortfarande kilar stadigt med runners World januariutmaning;)


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: