fredag 27 januari 2012

Ett förtydligande

Många som har röstat på mig på finest har visst missat att scrolla ner på sidan och klicka på "skicka mina röster". Det måste man göra för att det hela ska gå igenom! Man kan även rösta varje dag, alltså samma person, bah så ni vet ;)

Jag var förövrigt ute och sprang en runda tillsammans med mamma idag, riktigt mysigt!
Vi sprang och pratade om allt möjligt och som jag sa igår, löpning är det ultimata sättet att umgås på!
Allt i ett liksom! 
 Man umgås ju samtidigt som man får bra kondition, frisk luft och alla andra hälsofördelar (som jag  förövrigt skulle kunna rada upp i all oändlighet)! :)
Näe mina vänner, nu är det fredagsmys! Min kompis 12-åriga son, Ben, kom precis hit och vi ska ha en riktig softarkväll! SÅ MYSIGT! <3

2 kommentarer:

Lisa sa...

Härligt:) saknar verkligen joggning-daterna med löparvännerna... (och familjen!) På tal om det dör med att sluta träna efter någon månad- har oxå funderat på det! Varför sprider inte folk ut det lite mer över hela året? Fast det e ändå lite skönt när nyårskaoset lägger sig;)

Lina sa...

Lisa: åh jag förstår att du saknar det!!' jag hoppas att du som tycker så mycket om att springa blir bra snart!!! Jag vet hur det är att vara skadad:(