tisdag 24 januari 2012

Härlig kvällslöpning!

Ikväll så sprang jag en härlig runda tillsammans med två från klubben,Rune och Niklas.
Det kändes 1000 gånger bättre än vad det gjorde i morse på sats.
Jag tycker att det är lite konstigt att det varierar så mycket. Vissa pass känns det knappt som om man har styrfart och på vissa andra pass, som ikväll, så känns det som om man bara flyger fram!
Visserligen känner jag väl så lite oftare på passen som jag kör på kvällstid...men ändå!
 Passar även på att bjuda på en tandställningsbild nu ikväll ...jag har fått höra att jag bara lägger upp bilder med stängd mun numera...(i wonder why??! ;) ...så det är alltså dags att återigen visa upp garnityret ;)


Det är ju trots allt en del av mig just nu...
1,5 månad har gått sedan jag satte in den och jag har förhoppningsvis bara drygt fyra månader kvar.
Jag har väl vant mig vid den ganska bra men jag ska inte sticka under stolen med att jag ser fram emot den dagen då den ska knipsas bort;)
Hoppas att ni alla haft en underbar Tisdag!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: