lördag 21 januari 2012

Every day is a trainingday!;)

I morse när väckarklockan ringde så var väl "suget" att ge mig iväg till Hässelby för lite löpning sisådär. Jag var så trött!! Jag snoozade ganska länge innan jag tillslut tog mitt förnuft till fånga och insåg att jag såklart skulle ta mig dit. Samt att jag borde ta mig upp snarast,möjligast för att hinna avnjuta lite frukost och morgonkaffe. Det blev lite stressigt och jag kom till mötesplatsen i sista sekund. Jag fick skjuts av Daniel vilket var enormt uppskattat! Trots isbana på många ställen så var löpturen toppen! Trevligt sällskap! Det kändes som helt andra ben som sprang idag än de som slet i torsdags för att ens hålla styrfart. Tänk vad en "vila-från-löpning-dag-med-yoga" kan göra! Resten av dagen har jag bara slappat. Jag och mina voffsingar tog, som vi gör rätt ofta, en powernap. Det är hur underbart som helst att bara ligga och krama om de och höra de små andetagen och snarkningarna ;) jag är lyckligt lottad som har så mysiga hundar! :) Nu ska jag ta en längre prommis doggsen innan jag drar på bio och ser "Simon och ekarna "


Hoppas ni alla har en underbar lördag och att ni,liksom jag, fått uppleva härlig träning idag!:)
- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Västgötskan sa...

Ja, vilodagar kan ge mer än träningsdagar (ibland). Härligt! :-)

Jennie sa...

Vilka fantastiska citat du har till höger. Jag snor en och har på min blogg om det är ok=)

Hos mig kan du läsa om träning kost & massor av tips. www.jennie.wecksell.nu/Allsvensk fotbollsspelare

Ingmarie sa...

Ja lite kan göra mycket! Hur var filmen?

Lina sa...

Västgötskan: Ja... de kan ju det :)

Lina sa...

Jennie: Gör det! Ska genast kolla in din blogg! :)

Lina sa...

Ingmari: Filmen var bra speciellt om man gillar att analysera känslor! :)