måndag 31 maj 2010

Dag 1 marathonvecka

Idag så har jag och Jonna lämnat in vår uppsats, så himla skönt! Hade dock problem med att hitta en häftslagare och sprang runt i hela skolan, men stiften var slut, överallt, vi haffade en tillslut en lärare som var på väg hem som fick hjälpa oss! Efter det så åkte vi hem till Jonna och jag fick massa bra musik av henne, är superglad, nu ska jag fylla ipoden med ny härlig musik inför Lördag. I övrigt så har jag börjat "kolhydrat-tömma" nu, dvs jag äter i stort sett inga kolhydrater. Till middag blev det en halv grillad kyckling och en "antioxidantdryck".
Kolhydrat-tömmer och laddar ni också?

4 kommentarer:

Lisa sa...

Jag försöker också kolhydrattömma men går väl inte in i det till 100%. Nöjer mig med att dra ner på kolhydraterna bara, men äter fortfarande lite. Du är säkert betydligt mer seriös än vad jag är! =) Lycka till med uppsatsen förresten. Vi har också skrivit klart en uppsats (b-uppsats) denna vecka och har opponering på fredag.

Thomas A sa...

Hej Lina!

Jag har kolhydrattömt sedan början av Januari, men det vet du ju redan, så jag tänker bara leva på som vanligt :-) Däremot så tror jag att jag kommer att ta en Vitargo eller två Tor-Fre samt ta lite pasta på Barillapartyt på Fredag.

Vi hörs!

Kram
Thomas

Lina sa...

Lisa: Lycka till på opponeringen, vi har opponering i morrn :)

Lina sa...

Thomas! Låter bra, lika bra att fylla på med allt!!! :)