onsdag 26 maj 2010

Simmat, promenixat och letat nycklar!

Idag så träffades jag och min kompis Michel för lite alternativ träning.
Först så promenerade vi i rask takt i fem kilometer, sen stretchade vi och gjorde tåhävningar, hemläxa från sjukgymnasten. Sjukgymnasten är jag föressten sjukt nöjd med!! Han verkar verkligen vara helt toppen!
Efter det så simmade vi i en timme. Vi tog en sån där flytgrej och sprang typ i vattnet, kändes bra för benen!
Jag hade en sån där gummisnodd med nyckeln runt fotleden. Efterssom Michel inte hade någon sån så satte vi fast hans nyckel där också. När vi skulle gå upp så skulle jag ge honom nyckeln, men de var BORTA, båda två!!! Det var bara att hoppa i bassängen och leta. Inte helt lätt bland alla simmotionärer. På vissa ställen var botten dessutom svart och därmed ännu svårare att se. När vi precis skulle ge upp och jag tänkte fråga personalen om de möjligtvis kunde knipsa upp hänglåsen så hittade Michel plötsligt nyckeln, vilken lättnad!
Nu så har jag precis gått en kvällsprommis också, med världens finaste hundar! :)
Även om jag inte har sprungit idag så har rört på mig en hel del idag, det känns jättebra!

Inga kommentarer: