söndag 16 maj 2010

Startade dagen med en 2-milare

I morse så blev det en 2-milare. Det kändes bra!
Jag hade med mig Maxim sportdryck och en Gainomax bar som jag käkade i farten. Jag brukar inte ha med bars om jag bara ska springa 2-mil men idag så gjorde jag det för benens skull. Jag tänkte att har jag mycket energi och känner mig pigg så blir steget säkert bättre hela vägen. Samt att det kan vara bra att vänja sig vid att äta i farten inför maran där det delas ut lite allt möjligt under loppet!

Nu så har jag ätit en omelett och lax. Jag har ätit lax varje dag denna vecka, extra-pris på Hemköp;) är man student så är man :)

Nu så ska jag cykla hem till Jonna och arbeta med A-uppsatsen.
Ha en bra dag!!

2 kommentarer:

Ousa sa...

Härligt med 2-milare på morgonen. Skönt att de går bra med benhinnorna!

Lina sa...

Riktigt skönt!!