fredag 7 maj 2010

Kungsholmenrunt

Jag har nog aldrig känt mig så otaggad inför ett lopp som nu! Jag har "marathonjobbat" i två dagar nu skulle man kunna säga, 20 timmar totalt på två dagar! Så jag är inte bara seg i kroppen utan även i knoppen ;)

Men jag tar morgondagen precis som den kommer.
Ska ta det lugnt! STHLM-Marathon är viktigare så jag vill gärna känna mig på topp i benen tills dess! Från och med nästa vecka så ska jag strukturera upp träningen och det kommer att bli en hel del crosstrainer framöver.
Är det det som krävs så..?
Ja då är jag villig att samarbeta och ta det tråkiga med det roliga! :)

Ska ni springa kungsholmenloppet i morrn??

5 kommentarer:

Kalle sa...

LYCKA TILL med loppet och hoppas att det går/känns bra:-D
Nej,inget spring på Kungsholmen för min del. Jag springer runt en annan ö istället:-)

Ousa sa...

Jepp, jag springer. Hoppas jag springer, men de kanske blir jogg i regn...återstår att se

Löpning & Livet sa...

Jag är också extremt opepp.. har gått runt på stan hela dan, är sjukt trött och benen kändes sega på testjoggen i förmiddags.. men det går nog bra ändå, det brukar ju ordna upp sig till slut :)

Lycka till!!

Dea sa...

Nej det ska regna så jag blir hemma och jobbar med uppsatsen lite istället. Är en riktig väder mes...

Unknown sa...

Inte heller jag är mä! Kör Göteborgsvarvet 22:a. Tycker det räcker inför SM :-)