torsdag 13 maj 2010

Cyklat, cyklat och Cyklat

Igår eftermiddag så cyklade jag 1 h och 45 minuter med Daniel. Så himla skönt!
Det är bra att jag hittat en alternativträning som kan utföras utomhus, jag gillar det mer än att vara inne på ett gym här års.

Jag skulle även vilja hitta någon bra utomhusbassäng där jag kan motionsimma, en där det inte är för mycket barnfamiljer. Jag gillar och tycker verkligen att det är skitkul med barn, men i vissa sammanhang tex om man nu ska motionssimma så föredrar jag lite mer lugn och space, så att jag kan fokusera! :)

Någon av er läsare som kanske känner till någon bra utomhusbassäng i Stockholmsområdet, helst nära Solna/Sundbyberg ?

Nu ska jag i väg på en riktig lång-prommis i det fina vädret! :)

4 kommentarer:

Thomas A sa...

Nähä, mitt inlägg försvann. Men jag brukar simma i Nälstabadet.

Kram
Thomas

Sara Jansson sa...

Utebassängen på Eriksdalsbadet är bra tidigt på morgonen, innan barnfamiljerna släpat sig dit. 50-metersbassäng också så att man får bättre kontinuitet i simningen!

Lina sa...

Thomas och Sara:
Tusen tack för tipsen! ska prova bägge ställena! :)

Anna sa...

Det finns ett i Huvudsta också! 50 m bassäng utomhus...