tisdag 11 maj 2010

Lyckad Tisdag

Idag så cyklade jag till Solna och mötte Jonna. Vi pluggade ett tag på ett cafe´och strosade sedan runt i Solna Centrum. Sen så cyklade vi till sumpan och käkade lunch eller rättare sagt jag cyklade och Jonna satt på pakethållaren :)
Senare så kom Michel och vi cyklade till Ursvik och sprang 5 km. Vi cyklade sen till ett utomhusgym och jag försökte träna på chins, ingen barnlek det där ;)
Jag stretchade efter löpningen då korta vadmuskler kan vara en möjlig orsak till benhinneinflammation. Sen masserade jag benhinnan enligt naprapatens instruktioner!

Nu är det dags att sussa, jag ska upp riktigt tidigt i morgon, kan ni gissa varför? ;)

3 kommentarer:

Dea sa...

Hej där!
Har ni kommit på något bra syfte/frågeställning?
Vi ska tillämpa systemteorin på svinalängorna. Tror det kan bli bra och praktiskt !!

Lina sa...

Hej! :)
Vi ska skriva om behandling för missbrukande kvnnor. efterssom kvinnor i missbrukarkretsar ofta är mer utsatta än män så vill vi se vilken hänsyn som man ev. tar till den problematiken.Och om man medvetet lägger upp behandlingen olika för män och kvinnor. Vi ska göra tre kvalitativa intervjuer och använda oss utav litteratur som vi haft tidigare och lite nya böcker! :) Känns kul!


Jag måste läsa svinalängorna, gillade du den?

KRAM!!

Dea sa...

Spännande! Vilken teori ska ni tillämpa?

Jag har läst Svinlängorna 2 gånger, den är jättebra! Där finns även en missbrukande kvinna..