lördag 22 maj 2010

Träningens dag!


Idag så var jag och Minna på träningens dag i Rålis som friskis anordnat.
Solen stekte och det var fullt med folk ute, överallt. Vissa låg och solade, andra körde olika gruppträningar med friskis. Minna gick på ett danspass medan jag solade och stretchade mina ben ordentligt från gårdagen. Jag ville inte utsätta mina ben för onödiga hopp. Det var skönt att bara sitta där, lyssna på musik och bli inspirerad av alla träningsglada människor.
Sedan så promenerade vi från fridhemsplan till Sundbyberg. Det tog ungefär 1.5 timme, perfekt återhämtning från gårdagen, lite brun lyckades jag bli också! Det gillas! :)

1 kommentar:

Pernilla Hult sa...

Avis eftersom vi i Uppsala inte haft någon träningens dag.. Men glad att Stockholmarna fått en dag med diverse träning. Nu har jag visserligen tränat själv så det är inte sååå synd om mig ;)

Ha en fortsatt fin helg!