lördag 20 mars 2010

Mysfaktor på hög nivå

Min återhämtning efter dagens långpass tillbringas softandes i soffan framför Millenium på TV. Jag är ett riktigt fan av millenium- trilogin och massa extramaterial som ska visas i tv-versionen tackar man inte nej till!
Till det så dricker jag gott hallonbladste och äter frukt,goji,nötter och bär tillsammans med grekisk yogurt... Yammi!
Självklart så delar jag denna myskväll med mina två favoriter; Tim&Love! :)


Hur återhämtar ni er bäst/helst efter ett långpass?

6 kommentarer:

fine sa...

tack detsamma! riktiga gobitar! Men de springer du inte med va?
Jag försökte springa med mopsen innan idag, men hon var ju bara ivägen, haha :D

Tobias sa...

Idag återhämtar jag mig genom att äta allt jag hittar. Idag har jag tur eftersom det finns tårta i kylen.. :-D Sedan blir det ett riktigt varmt bad, det är perfekt återhämtning för mig!

Lina sa...

Fine: Näe jag brukar inte springa med de, jag tror att det skulle bli som med din mops :) Långa promenader blir det istället :)

Lina sa...

Haha jaa man är riktigt hungrig såhär dagen efter:)Allt smakar extra gott också efter en långrunda! :)

Pernilla Hult sa...

Vilka myspluttar =)

Hallonbladste, lät spännande, var hittar man det - på sin vanliga mataffär?

/ Pernilla

Lina sa...

Hallonbladsteet köpte jag på hälsokosten, det är jättegott! Inte så beskt som vanligt te kan vara, lite mildare. rekommenderas! :)