söndag 21 mars 2010

Grundlurad?

Igår så hade jag vårkänslor i hela kroppen. Lycka, lycka, lycka!
Helt ärligt, jag känner mig lite lurad faktiskt... Vad är detta?! Idag så är det ju vinteroväder igen!
Jag tycker lite synd om de som sprang 2sjöar-runt idag, synd att det inte kunde vara så fint som igår :/Jag såg att Lisa Blomme´vann tjejklassen på 20:24 (5,7 km) och innan loppet så hade hon redan 17 km i benen!
Det blev inga snabba skor för mig idag, det var svårt att hitta några. Jag tror att det är bättre om jag provar ut några ordentligt vid något annat tillfälle så att det blir rätt på en gång :) Snart så ska jag dra iväg på bio och se den omtalde filmen precious, spännande!
Ha en trevlig kväll gott folk! :) ...och ni som sprang 2sjöarrunt idag, starkt jobbat!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Hehe - 2 sjöar runt i snöstorm! Jag fasar för Premiärmilssörjan... Våren spelar minsann oss ett riktigt spratt! Flög till Skåne idag och på Arlanda AVISADE de planet! Helt otroligt deprimerande...

Lina sa...

Jaaa jag hoppas verkligen att det var sista rycket av vintern idag och att ni får riktigt fint vår-väder nästa söndag..det gör lxm allt lite roligare :)

LOPARJANNE sa...

Ja, inte trodde man att det var så här det skulle se ut, när lördagen var så vårlik... Nu sprang man och nynnade på white christmas och andra julsånger...