onsdag 24 mars 2010

Vårväder igen

Idag så var det vår ute igen, nu hoppas jag att det inte kommer mer snö!
Jag mötte upp Miranda vid cafe´t "gröna stugan" idag för ett pass!

Vi körde ett distanspass i ett ganska lugnt behagligt tempo.
Jag kände mig lite stel av måndagens "mördarintervaller" så det passade mig perfekt! Miranda hade provat på militärträning i morse så det passade nog henne rätt bra också!
Det är så himla kul att springa tillsammans med andra som tycker löpning är lika fantastiskt som jag själv! Det finns ju massor att prata om när det gäller löpning! :)
Tack för ett suptrevligt pass Miranda!
ca. 13 kilmeter blev det för mig.




Lånad bild av Miranda

7 kommentarer:

Marie sa...

härligt =)

Victoria Sandberg sa...

Gud, så härligt det ser ut :D

Jag vill oxå har en löparkompis =) Kanske får flytta upp till Stockholm och springa med er... ;)

Kram

Em Löfgren sa...

härlig energi du har =)

Lina sa...

Emliscios: åh men tack! :) :)

Lina sa...

Victoria: Hahah jaaa det tycker jag absolut att du ska göra, då hade du ju självklart fått springa med!! :) :)

Anonym sa...

Inte ett dugg avis ;o)
Låter som ett underbart vårpass!

Lina sa...

Löparmamman :) jaaa och nu går vi bara mot bättre tider, fantastiskt härligt!