söndag 28 mars 2010

Fjälldag 1

Jag har inte bara njutit av fjällivet idag. Jag har faktiskt skrivit en uppsats också medans de andra myste framför brasan och tv-n.


Nu har jag precis skickat in uppgiften i allafall vilket känns minst sagt befriande! I morgon börjar ett nytt moment i skolan som handlar om livsloppspsykologi, spännande! Jag har inga fler inlämningar den kommande veckan så nu så ska jag bara läsa, inte prestera(skriva), lite skönt faktiskt! :)


Idag så har jag åkt längdskidor och min slutsats är att jag beundrar min vasaloppsåkande vän Thomas jättemycket! =) Det var verkligen jättekul att åka, men ansträngande också, bra träning! Imorrn är det slalom som gäller, som jag längtat! Det ska bli så himla kul!!!


Just nu i världens mysigaste stuga mitt i ett snölandskap så ska jag säga er att jag varken saknar barmark, vår eller sommar.

Jag är här, jag är nu och jag stormtrivs!:)


12 kommentarer:

Unknown sa...

Ahhh, det ser helnajs ut! Bara LITE avis :-)

Dea sa...

Nu får det vara nog med inlämningar på ett tag :)

Åsa sa...

Hej! Om du inte redan har fått inbjudan till Les Mills träningsbloggträff så kommer den här.

Gå in på min blogg och läs mer om det.

Välkommen!

Thomas A sa...

Lina, jag måste vara brutalt ärlig och säga att du har en del kvar att slipa på vad gäller tekniken. Dom långa sakerna som du satt på fötterna skall man försöka ha aningen mer horisontellt :)

Men, det ser ut som att du har roligt i alla fall. Jag blir ganska sugen på att spänna på skidorna igen...

Ha en fantastisk vecka!

Kram
Thomas

Lina sa...

Magnus: Jaa det är jäkligt skönt faktiskt :) Grattis till premiärmilen!

Lina sa...

Andrea: Jaa det får vi verkligen hoppas! ;) Ska du på förelsäningarna denna vecka?

Lina sa...

Åsa: Låter intressant, kikar genast! :)

Lina sa...

Thomas: Hahaha...jasså hm... ska prova det i morrn! ;)

Dea sa...

Jag var på den igår, helt ok. Det kommer komma ut info på webben om föreläsningarna och den individuella inlämningen. Det verkar inte vara några förberedande gruppuppgifter, jippie!!
När är du tillbaka i stan?

Lina sa...

Andrea: Det låter bra! :):)
Jag kommer hem på lördag! :( ;)

Sandra Johansson sa...

Vilken fin blogg du har! Jätteroligt att läsa. kramar Sandra

Lina sa...

TUSEN TACK SARA!!!! :):)