fredag 12 mars 2010

2 milare

Idag så ringde väckarklockan 06:30 och då ska jag varken till skolan eller till jobbet just idag... Anledningen var att jag planerat in ett långpass med Michel klockan 9:00 och jag ville hinna äta ordentligt innan, men ändå inte för nära inpå. Så det var bara att pallra sig upp!

Långpasset blev totalt 20 km vilket kändes lagom idag!
Nu sitter jag i mysbyxor och bara har det bra. Jag är alltid så grymt nöjd när jag varit ute på mina längre distanser. Det är så skönt att bara få glida runt hemma i mysbyxor och allt man äter smakar extra gott!
///Lina

6 kommentarer:

Unknown sa...

Härligt jobbat! Jag höll mig på 6 km, men håller definitvt med dig om att allt känns så mycket bättre efter ett pass :-) Trots att jag jobbar...

Johanna sa...

Det låter som ett underbart sätt att starta helgen på! Bra jobbat..

Miranda sa...

Herregud, så tidigt.. bravo!!! :D

Lina sa...

Magnus! Jaa man känner sig så nöjd och avstressad efter! Härlig känsla!

Lina sa...

Johanna! TACK!!! Ja det var ett helt underbart sätt att börja helgen på!! :)

Lina sa...

Miranda: Hahhah... jaaa det var lite tidigt..men vill ju hinna äta ordentligt innan de längre passen :)