onsdag 10 mars 2010

Efter regn kommer solsken

Igår så hade jag ett "kaospass", jag var orkeslös, hade ont i underbenen och "fick bara ihop" 5 km. Jag kände mig lite nere efter det misslyckade passet!

Idag däremot så gick jag till Sats igen och brände av 12 km på bandet och det kändes ganska bra! Det gjorde mig jätteglad. Jag blev lite orolig när underbenen ömmade igår men jag masserade med liniment länge igår kväll vilket jag tror var jättebra! Nu så har jag precis avnjutit en Take away sallad med avokado och räkor, riktigt gott! Ibland är det skönt att slippa laga mat!:)
Ha en trevlig kväll!!

2 kommentarer:

Dea sa...

Hoppas att träningen känns bättre i dag! Solen kanske kan värma dina stela smalben något :)
Själv ska jag iväg till gymmet snart. Jobb och träning, nice!
Vi får ta vårt pass snart tycker jag!

Lina sa...

Andrea: jag körde inomhus idag, kändes mkt bättre i benen... måste bli bättre på o stretcha den muskeln tror jag! Hoppas det gick bra på jobbet och med träningen! Jag tycker också att vi ska ta vårt pass snart, det vore superkul ju!! :)