fredag 5 mars 2010

Solig fredag

Godmorgon alla glada!
Nu ska jag in till stan på cafe´och skriva klart ett arbete med min grupp i skolan. Jag gillar studentlivet, alla dagar i veckan ser olika ut! Jag vill inte ha så mycket rutiner nu, så studielivet passar mig perfekt!
Ser ni föressten att det är SOL UTE??!! :)

Häromdagen så såg jag ut så här på väg till skolan. När jag åker till skolan så är jag dock extra inbyltad i kläder, det är ju pendeltåg dit som gäller, och vi vet ju alla hur det har varit med den saken en vinter som denna! Man löper alltså stor risk att bli strandsatt på någon kall perrong...men nu går vi mot varmare tider och slipper dessa väderproblem! :) Idag så SKINER solen jättejättemycket! Smällt bort nu, snön!

4 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Solen besöker även Uppsala och det är jätteskönt med lite ljus! Hoppas på mycket sol och smältande snö...

Trevlig helg!

Lisa sa...

Jag håller med; Smällt snön, smällt! =)

Lina sa...

Pernilla: Ja man blir så lycklig av solen! Trevlig helg själv! :)

Lina sa...

Lisa: Jaa nu vill man bara springa och ha lite fäste under fötterna!!