fredag 5 mars 2010

Fredagsmys!

Idag så har jag ju suttit på cafe´med grupparbetet . Jag känner starkare och starkare att Socionom-utbildningen känns rätt för mig! Jag älskar att vända och vrida på saker, analysera och förstå!
Det gick fortare än jag tänkt mig idag! Vid 13-tiden så var vi typ klara.
Självklart så slank jag in på Runner Store när jag ändå var i krokarna! Jag handlade inget, spanade bara. Det känns inte lika motiverat att slösa och unna sig lika mycket nu när man pluggar. Även fast jag jobbar ganska mycket extra så får pengarna ett helt annat värde! Rea är det bästa! Att känna att man gjort ett riktig kap slår mycket, jag älskar ju att shoppa!

När jag kom hem så drog jag till SATS och sprang 8km. 3 km uppvärmning och fem km snabbdistans på 22:40 (från stillastående band), exakt samma tid som häromdagen, trots att det inte var planerat, det bara blev så helt enkelt!

Ikväll så har jag och Daniel Ben hos oss! Ben är min kompis Annas fantastiska son. Daniel och Ben sitter och spelar tv-spel i väntan på Lets Dance och solsidan, och självklart så har vi laddat upp med godis!
Ha en trevlig kväll allesammans! I morrn blire långpass :)

8 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Mys ordentligt nu ikväll!

Cowabunga sa...

Ja visst är utbildningen hur bra som helst! Det här momentet är grymt intressant tycker jag!

Lina sa...

Tack pernilla!!!

Lina sa...

Andrea: Ja verkligen, det tycker jag också!!

Lisa sa...

Vad roligt att du läser till socionom. Det gör jag också! =)

Lina sa...

Lisa: Jasså, va kul! Läser du i Sthlm?

Lisa sa...

Ja precis. Var läser du?

Lina sa...

Det är en ny utbildning, också i stlhm, men på Södertörns högskola! jag har bara gått en termin än så länge, men det är jätteintressant tycker jag!:)