onsdag 17 mars 2010

Löpning med Michel

Nu på eftermiddagen så sprang jag och Michel en runda på ca. 11 km. Benen kändes fräschare idag . Vi sprang mest på ställen där det inte var is och snö, vilket var ett helt rätt beslut för benen.

Jag börjar känna att det borde bli dags för vår nu, på riktigt. Jag börjar bli loppsugen också! Men att springa lopp i snö eller på is känns inte det minsta lockande. I helgen så är det 2sjöarrunt-loppet här i sumpan, men jag ska inte vara med i år. Jag ska troligtvis jobba i helgen, men jag hade ändå inte velat köra med detta underlag.
Premiärmilen kommer jag också att missa, för då är jag uppåt i landet på skidsemester. Tråkigt att missa efterssom jag som Tsm-are får springa det loppet gratis!
Men snön borde försvinna får vi hoppas till det loppet allafall, för er andra som ska springa!
Förra året så var det pytteliiite snö kvar vid premiärmilens tidpunkt. Inte alls mycket, som ni ser på bilden..

2 kommentarer:

Cowabunga sa...

Fräscha eller fräschare?

Lina sa...

fräschare...tror jag ska besöka en naprapat eller nåt...kanske har någon typ muskelknuta som behövs lösas upp? vad tror du?