måndag 8 mars 2010

Måndag

Idag så var jag i skolan på förmiddagen. När jag kom hem så var jag så trött och när jag låg och läste skolböckerna i sängen (bra studieplats va?) så somnade jag och sov bort flera timmar. Jag fattade ingenting när jag vaknade. Var det morgon/kväll? Minst sagt förvirrande!
Så jag har suttit med näsan i böckerna hela kvällen i stället och nu så är jag äntligen klar med dagens pluggdos! Hehe får se om man kan somna ikväll nu bara :) är Jättepigg!
Ingen träning har det blivit idag men det känns rätt bra, jag behövde nog sova och vila upp mig lite, det är också viktigt ibland! Har känt mig lite sliten i benen efter helgens långpass också, gillar inte underlaget som var, jag tror jag spände mig konstigt eller nåt för det har ömmat lite i fotlederna och underbenen. Men det går nog över... Någon annan som fått konstiga krämpor av "is/snölöpningen"?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ajdå - värkande fötter/fotleder har jag haft i vinter. Alltid efter längre pass i modden. För mig gick det snabbt över och jag tror som du att det beror på att man spänner sig för att inte "slå på öronen". Själv hade jag ett fantastiskt "långpass" i söndags :-) Krya på fötterna!

Lina sa...

Tack! Ja det går nog över..ska stretcha ordentligt idag! Kul att ditt långpass var så lyckat :):)