lördag 20 mars 2010

Dagens härliga vårpass!

Idag så sprang jag drygt 25 km med ett härligt gäng! Det var sol och barmark, vilket gör mig helt lycklig efter denna vinter. Bara att känna att man har fäste under fötterna, wow, äntligen!

Vi sprang marathonsträckan vilket jag verkligen tycker är toppen, bra att känna till banan ordentligt!:) Några fortsatte efter 25 km, men för mig så räckte 25 bra idag!
Allt var supertrevligt och efteråt så åkte jag och Michel, en aning svettiga, på en runnersstore utförsäljning :) Jag shoppade lite som jag visar vid ett senare tillfälle, ska äta nu, vrålhungrig :) Jag gluttade lite på "racerskor" men mina fötter kändes inte i form för skoköp direkt efter långpasset ;) Jag tror dock att det blir en liten prommis till utförsäljningen i morrn igen med mamsen, då kanske jag har tur och hittar några fina "racers" :) Hoppas!
Tack alla för trevligt sällskap! :) :) :)


16 kommentarer:

Miranda sa...

Tack själv Lina!!

Det är i löt-hallen va? Jag väntar spänt på att få veta vad du har köpt! :)

Anonym sa...

Låter osm ett trevligt pass! Är ni ett kompisgäng som kör??

Kalle sa...

Vilket väder!☼
Vilken fin löprunda○
..och framför allt, Vilket trevligt sällskap☺
Tack för idag Lina! Inte bara inspirerande att läsa din blogg utan lika kul att höra dina tankar om träning, löpning och det vanliga livet utanför joggingspåret IRL:-D

Paula sa...

Vilka härliga vårbilder! Och löppasset låter ju underbart. (Hoppas något liknande händer längre fram - för jag har dålig koll på banan "i verkligheten".)

Lina sa...

Miranda: Japp i löthallen, halva priset på allt :)

Lina sa...

Löparmamman: Näe det är ett antal löpare som bara bestämt sig för att springa tillsammans, det lär bli fler tillfällen, du får gärna hänga på nån gång då om du bor i sthlm-området! //Lina

Lina sa...

Kalle: Ååååh men tack dessamma!! Jag tycker också att det var jättetrevligt, en kanonrunda ju!!:) Lycka till på Tsm i morrn, hoppas det blir lika fint väder som idag :)

Lina sa...

Paula: Jaa det händer definitivt igen :) då är du välkommen att hänga på såklart :)

Anonym sa...

Va härligt att springa så långt. En vacker dag klarar nog jag av mer, och så. Kul och hitta in på denna bloggen.

Petra sa...

Så himla kul det ser ut! Om några veckor hakar jag på, när Prag är avklarat :)

Unknown sa...

Lysande jobbat! Snacka om vårdag...

Lisa sa...

Ni ser ut att ha haft ett riktigt härligt pass. Äntligen äntligen är våren här!

Lina sa...

Caroline: ja det går ju extra lätt att springa långt i sällskap med flera andra... Då pratar man samtidigt och fokuserar inte så mycket på tid och kilometrar :) Kul att du hitta hit! :)

Lina sa...

Petra: Det låter toppen :)

Lina sa...

Magnus: Jaa till skillnad från idag... ;)

Lina sa...

Lisa: Jaa det var ett jättebra pass... skönt med vår som sagt...jag tror till och med att jag fick lite färg! :)