tisdag 9 mars 2010

Dåligt pass!

Ikväll så har jag varit en sväng på sats. Det kändes dock inte så bra. Kroppen svarade inte alls, det var tungt och jobbigt och jag kände mig öm i underbenen. Det blev bara 5 km sen fick jag "ge upp". Jag gick och stretchade i en kvart. Det är väl bara att inse att man inte alltid kan känna sig på topp helt enkelt!

Jag har precis sett på "dating in the dark" på femman, vilket program!! Först hånglar de hej vilt och sen när de får se varandra så kan de bara helt iskallt gå därifrån...alltihop känns helt fel enligt mig!

4 kommentarer:

Pernilla Hult sa...

Imorgon är det en ny dag med nya tag =)

Unknown sa...

Jag vet hur såna där pass känns! Men lugn - det släpper! Du gjorde helt rätt som klev av. Bättre att satsa energin när kroppen är med :-)

Lina sa...

Pernilla: Tack för peppning :)

Lina sa...

Magnus: Sant..det är bara onödigt att ösla energi om det inte känns bra och kul!