onsdag 22 februari 2012

Ikväll smäller det!

Ikväll är det äntligen dags för Finest awards.
Finest Awards uppmärksammar de som har setts och hörts i bloggvärlden och nöjesbruset under 2011... och jag är som sagt en av de nominerade till Årets bästa träningsblogg! Jag  känner mig hedrad och väldigt, väldigt glad över att vara en utav dessa 10 finalister!!! :-)

 Nu på den spännande sluttampen är det inte bara rösterna som avgör utan 50 % bestämmer en utvald jury. Riktigt spännande! Galan kommer att hållas på Cafe´opera ikväll och efter VIP mingel med drinkar och tilltugg är det dags för prisutdelningen ledd konferencier Sanna Bråding. Jag ser verkligen framemot kvällen! Detta kommer att bli en riktigt roligt kväll hur det än går, det är jag säker på! :-)
Jag har förövrigt både sprungit och varit på bikramyoga idag. Det var riktigt halt ute och ibland kändes det som om jag tog myrsteg ;-) Så ta det försiktigt ni som tänkt springa idag, riktigt lurigt underlag! :-/
Nu är det snart dags att plocka fram partystrassen inför kvällen! :-)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till och ha det så kul!

kram

/Coyntha

Anonym sa...

Lycka till!:)

Lina sa...

Tack fina ni!!