lördag 4 februari 2012

Lördagsseg?

Jag hade som sagt fullt upp hela dagen idag med att fixa och dona lite inför resan.
Därför blev det dags att träna först vid 16-tiden och då var det ju inte längre sådär soligt och härligt som det varit tidigare på dagen, (om man nu bortser från att det var minusgrader, vill säga ;) 
Jag blev istället sugen på att gå till sats och återigen unna mig bastu efteråt.
 Två dagar i rad med löpbandslöpning...och det kändes bara tungt och segt.
 Om jag har en dålig dag, fysiskt sett, ute så kan det ändå kännas som om man upplever något. Om man däremot har en dålig dag på bandet...ja då finns det liksom inga halmstrån att greppa.
 Ja..jo det skulle vara ipoden isåfall.
 Trots att jag hade en tung träningsdag så fortsatte jag springa på. Det kändes lite onödigt att hoppa av när jag ändå hade tagit mig dit. Jag sprang totalt 12 km tillslut, men har haft bättre dagar om man säger så! :) Bastun efteråt vägde dock så klart upp det hela! :)
Nu är det naturgodis, melodifestivalen och packa som gäller. Jag kan inte fatta att jag åker till ett 30-gradigt Negombo i morgon!!! :)



Foto: Strand i Negombo, det ser väl löpvänligt ut?! :)

3 kommentarer:

Ingmarie sa...

Fint sätt att fira Löpningens Dag på! Trevlig resa!

malin sa...

Härligt! Trevlig resa!

Lina sa...

Ingmarie och Malin: Tack!! :)