tisdag 14 februari 2012

I vanlig ordning...

... Så känner jag mig inte helt 100 efter resan. Jag tror att jag helt enkelt är överkänslig mot air-condition som alltid går på högvarv under flygresan. Det är nämligen alltid samma visa. Jag sprang en kort runda i eftermiddag men efter det har jag snörvlat och nyst som en tok. Jag känner mig samtidigt trött då vi kom hem efter klockan 3 i natt och är smått "jetlagad" med tanke på tidsomställningen...så nu tänker jag bara läsa klart min pocketbok innan jag knoppar samt ta eschinagard... Och så hoppas jag verkligen att jag vaknar upp kry i morrn! Jag vill inte bli sjuk! Fast när vill man det!?


I morgon så ska jag svara på den senaste veckans kommentarer och mail samt lägga upp en och annan bild från resans höjdpunkter!:) men nu... Nattinatti!zzzz - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: