söndag 19 februari 2012

Återgå till planen!

Två veckor med reducerad träningsmängd har passerat. Jag är inte helt nöjd med den tanken, men jag gillar läget. Första veckan var jag ju i Sri lanka på semester och då var viloveckan planerad, så den klagar jag absolut inte över. Jag hade kört på ganska hårt ett par veckor och kände att en vilovecka, med lite mindre träning, skulle passa ganska fint. Den här veckan som har varit däremot... Innehöll en tråkig förkylning. Visserligen vände det fort men träningsveckan blev inte alls som jag hade tänkt ... Så nu känner jag att det är dags att hoppa upp på hästen igen, ta över rodret. På söndagar brukar jag slänga ett extra öga i almanackan och fundera lite över hur jag ska lägga upp veckan för att få in träningen på ett bra sätt och jag har väl en någorlunda plan nu. Jag ber dock till de högre krafterna om att skyffla undan snömodden, det blir lite härligare att springa då kan man säga... Glöm förövrigt inte bort det gemensamma långpasset på lördag kära Sthlm-löpare! Flera har hört av sig så vi blir nog ett gäng!:) riktigt kul!


Nattinatti!!!!!- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

malin sa...

Jag önskar dig en glad och pigg träningsvecka!