söndag 19 februari 2012

Firad!

Min födelsedag firades som sagt med ett par nära och kära igår. God mat och tårta, härligt sällskap och fina presenter. Bland annat fick jag en juicemaskin! Så nu får ni gärna bombardera mig med recept om ni har några?:) jag tänker att man kanske inte bara behöver göra fruktjuicer utan även varianter med grönsaker? Som morotsjuice exempelvis? Som sagt, tipsa mig gärna med recept!:)


Nu ligger jag och slappar i soffan. Enda sedan jag kom hem från sri lanka så har jag vaknat jättetidigt på morgnarna! Tidsomställningen spökar fortfarande. Hela veckan så har jag varit galet pigg vid 5-6-tiden på morgonen. Eftersom jag inte kom i säng allt för tidigt igår så trodde jag att jag borde komma tillbaka i gamla gängor, men 06:20 puttrade kaffebryggaren i köket i morse, på en söndag? - Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: