tisdag 28 februari 2012

En kväll som jag behövde!

Suck! Jag har inte alls känt mig på topp idag och natten till idag var hackig. Jag vred och vände på mig, stirrade upp i taket, och la mig tillslut på soffan för att få "miljöombyte". Så när väckarklockan ringde i morse kände jag mig mer eller mindre som ett vrak. Jag hoppade över den planerade morgonrundan och den där känslan av att vara just ett vrak har hängt med i stort sett hela dagen.
Därför var det med blandade känslor som jag bytte om till löparkläderna ikväll för att möta upp ett gäng klubbkompisar. Jag kickade igång kroppen i ett lugnt tempo på väg mot mötesplatsen. Jag fick, inte helt oväntat, direkt massa energi när jag såg mina löparklädda härliga vänner! :-) Vi värmde upp drygt 6 km innan stegringar och tröskeltempo väntade.
När vi satte igång med stegringarna så kände jag att jag äntligen började piggna till och snart var det tillslut dags för tröskelpasset. Drygt 5 km i snabb fart. ´
Det var lite isigt här och var och det störde lite men annars kändes det ganska bra. Sofus hjälpte mig idag. Han har lite problem med hälsenan ( för han är tusen gånger snabbare än mig i vanliga fall) Han peppade ordentligt och det hjälpte mig verkligen jättemycket.
Fast jag ska erkänna, jag var nog lite mer över den där tröskeln än under ;-)
Km 1: 04:24
Km2: 04:33
Km 3:04:18
Km 4: 04:43
Km 5: 04:13
94 m: 04:04/km
Snitt: 04:26 /km
Föressten, ser dessa siffror konstiga ut? Jag har nämligen haft lite problem med typsnitt och siffror? Så trots att det ser normalt ut på min data så gör det inte det på andras. Ser det normalt ut för er nu? (Har precis ändrat typsnittet) 
   

3 kommentarer:

Maria - träning, kost, livräddning sa...

Det ser normalt ut!

Paulina sa...

Japp! Det har sett ganska lustigt ut innan ja :P

Lina sa...

Maria: Tack
Paulina: Jasså, men nu ser det ok ut? :)