lördag 18 februari 2012

Intervall-lördag?

Hade jag inte varit sjuk i veckan så hade jag helt klart sprungit ett par intervaller idag.
Jag kände mig visserligen i hyfsad form under uppvärmningen med Hsk men det gäller att skynda långsamt när man har varit sjuk. Så trots att jag var VÄLDIGT sugen så avstod jag. Det tog såklart emot lite då jag dessutom hade möjlighet till bra draghjälp från Eva men jag tänker långsiktigt.
 Jag vill verkligen klå min marathontid i Berlin och då gäller det att träna smart. Det kommer inte att vara någon barnlek det där, med sub 3:22, men det är där blicken är.... och till dess, på vägen dit, kommer jag garanterat att få många tillfällen att njuta och kämpa mig igenom många härliga intervaller!
Så jag kände mig nöjd ändå över mitt beslut idag, att ta det lite lugnare.

Foto: Lyckorus under Berlin marathon

Nu mina vänner så ska jag fira min födelsedag, lite såhär i efterhand!
 Ha en grym kväll bästa läsare!!!!
- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: