söndag 12 februari 2012

Sista dagen!

Veckan har rusat iväg och det känns trist att åka hem i morgon. Samtidigt är jag glad över allt som jag har fått uppleva den här veckan. Den har varit fantastisk! Skrapade för övrigt totalt i hop 45 km löpning den här veckan. Trots att det är mindre än vad jag brukar springa hemma i vanliga fall numera så är jag jättenöjd! Det har känts helt lagom.


Än så är dock inte semestern över... Det är ju en dag i morgon också;) vi lämnar hotellet vid 14-tiden vilket innebär att vi har ett par timmar till då vi kan njuta av hav och sol. Det blir upp tidigt i ottan som gäller så att vi kan suga ut allt av den resterande tiden här!:) det är för övrigt inte vilken dag som helst i morgon, jag fyller nämligen år då!:) - Posted using BlogPress from my iPhone

Location:Porutota Rd,Negombo,Sri Lanka

Inga kommentarer: