onsdag 1 februari 2012

Myskväll

Ikväll hade jag och mamma en riktigt mysig onsdagskväll! Eftersom jag åker bort på semester i drygt en vecka på söndag så kände vi att det var bäst att passa på att ha en helkväll!
Vi började med att parkera bilen vid simhallen. Sedan sprang vi en runda runt sjöarna innan vi entrade simhallen. På onsdagar släcker de ner simhallen och har tända ljus längs bassängen, riktigt mysigt! Vi simmade på ett tag där i mörkret innan vi kände att det var dags för bastu, varmt o gött som vanligt!  Tack för ikväll mammsen! :)
Föressten, jag gör de flesta av mina blogginlägg via blogpress-appen, men sedan igår så kommer bara ett felmeddelande upp hela tiden? Otroligt frustrerande när man har skrivit långa inlägg och inte kan publicera...
:( Någon som har haft samma problem? Finns det möjligtvis någon annan bra app för bloggskrivande?
Nattinatti!!!

1 kommentar:

Träna med Matilda sa...

Jag använder wordpress-appen, men den funkar ju inte på blogspot bloggar :/