fredag 24 februari 2012

FUN RUN I MORGON!!

Hej alla härliga löpare!
Nu är det snart äntligen dags för ett gemensamt långpass!!!  :-) Jag och Alex tycker att det är fantastiskt roligt att vi verkar bli så pass många i morgon!
Lördagens löparrut:
Start -->Rålambshovsparken--> västerbron--> liljeholmsbron--> längs årstaviken--> Hammarbysjöstad -->danvikstulll -->förbi finlandsfärjorna--> längs södermälarstrand --> över västerbron -->kungsholmen runt --> Mål!
Distans
Fördelen med att springa inne i stan är att man kan springa så länge som man själv vill. Har man bara med sig ett ett sl-kort så... ;-)! Springer man hela vägen så beräknas distansen bli mellan 25-30 km
Afterfunrun´
Efter löpturen så tycker vi att det vore trevligt att pusta ut tillsammans på ett närliggande cafe´.
Vi har tänkt oss Thelins, S:t Eriksgatan 43... så vi hoppas att det är okej för de att ett gäng svettiga löpare kommer på besök;-)
Om man väljer att hoppa av lite tidigare, dvs om man inte vill springa hela distansen, så kan man ta sig dit och invänta resten om man vill.
Så vi ses i morgon, 10:00, i Rålis
//Lina & Alex (ironmanalex)
ps. ni som ännu tvekar...(om det är någon som gör det...)tro mig, ni vill inte missa detta! ;-)

6 kommentarer:

Ousa sa...

Jag bangar, vågar inte köra 100% än. Mina luftrör har inte återhämtat sig. Så jag peppar för att ni redan nästa vecka kör en repris :)

Anonym sa...

Oh vad jag längtar att komma och springa med er!!
Men jag har varit förkyld hela veckan och ni springer lite förfort för mig!!
Men någon dag kommer jag!
Ha det så bra!!
kram på er!

Coyntha
(Kan inte kommentera som jag )

Snorkkis sa...

Hoppas ni får en jätte fin tur!

Lina sa...

Ousa: Vad tråkigt Ousa! :( nästa vecka blir det nog inget större gemensamt pass! Men hör av dig om du vill/kan ta ett pass ändå!:)

Lina sa...

Coyntha: Ja det hade varit jättekul att träffa dig!! :)

Lina sa...

Snorkkis: Tack!! :) :)