söndag 26 februari 2012

14 km återhämtning

Igår kväll efter FunRun så vankades det bio med min "gudson"Ben! Vi såg "en dag i Phuket"! Riktigt rolig! Idag så har jag fikat med Miranda, Thomas, Alex och Mia. Trevligt, mkt träningssnack som vanligt ;-) efter som det var så underbart väder ute så kändes även löpning lägligt idag . Så en 14km lång tur, delvis i sällskap av Daniel, blev det också. Det var dock med lite segare ben än vanligt som jag tog mig fram. Vädret och sällskapet vägde dock upp det hela! :D hoppas ni alla har en underbar söndag!


- Posted using BlogPress from my iPhone

6 kommentarer:

Staffan sa...

Japp nya skor gjorde att det blev en 17km snabbdistans idag, och jag som bara skulle springa en mysdistans i solskenet :)

Sabina sa...

Hej, är själv en som älskar att springa och undrar hur många gånger i veckan du springer och hur långa sträckor? Springer du alltid långa löprundor eller tränar du emellanåt med korta och intensiva? :)

Lina sa...

Staffan: Härligt Staffan!! 17 km snabbdistans låter tufft! :-)

Lina sa...

Sabina: Hej! Hur mycket jag springer varierar men ungefär 5-6 dagar i veckan siktar jag på. Längden och intensiteten på passen varierar. Jag gillar kort och snabbt också! :) Variationen känns viktig tycker jag! Olika pass har olika syfte! :)

Sara sa...

14 km återhämtning! Haha, för mig som är sprinter är 14 km lika med döden! Duktig är du iaf!:D

Lina sa...

Sara. Hehe..tack! :-)