måndag 20 februari 2012

Trött efter en intensiv dag!

Idag var det en lång och intensiv dag i skolan och jag såg minst sagt framemot kvällen.
Måndagar och träning är nästan alltid ett "måste" för mig. Jag gillar känslan av att "starta veckan starkt".
Just idag hade jag och Thomas bestämt oss för att springa en runda. Det var lika trevligt som vanligt.
Vi pratade bland annat om att det egentligen är heeelt sjukt att det var 12 år sedan som våra vägar korsades för första gången! Jag var då 16 år och Thomas var chef på stället där jag jobbade extra. Enligt honom tuggade jag tuggummi mestadels och lekte ball med min tjejkompis Jonna, som också jobbade där.
Det har jag själv dock inget minne av?!;-) ... Han måste helt enkelt ha förväxlat oss med några andra tjejer?!! eller vad säger du Jonna?!;-)


Efter en 9km lång löptur kilade jag in på simhallen för att även hinna simma och basta med mamma.
Mamma hade tagit med sig min väska med simkläder och var där ett tag innan mig.
Jag simmade i 20 minuter. Det var så mycket folk och jag ville verkligen hinna basta innan de stängde...
Så det var precis vad vi gjorde, underbara värme!

1 kommentar:

jonna sa...

Va snackaruom? :) Snacka för dig själv! Själv tog jag mitt jobb på största allvar ;-))