onsdag 15 februari 2012

Fortfarande snörvlig

Jäkla osis alltså, att bli förkyld det första jag blir nu när jag kommit hem från Sverige!
 Jag som kände mig så uppiggad efter semestern... Jag drömmer mig tillbaka, jag älskar verkligen att resa.
Jag tog en lite lugnare vecka förra veckan på löparfronten, just därför känns det extra surt att bli förkyld nu. Jag var ju så taggad till att köra på igen den här veckan efter att ha samlat krafter i värmen.
 Det känns dock inte som den värsta typen av förkylning, så kanske, kanske, med lite tur, kan det bli en rätt bra vecka ändå...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Lina!

Jag kikade precis in på din blogg och undrar om du har lite tips om träning till mig. :) Jag vill gå ner, och få en fastare kropp. Jag har gått ner från 64,6 till cirka 62,5 sedan i början av januari, vet inte om det är bra eller dåligt, det är väl individuellt antar jag.. Jag försöker hålla ner på allt socker, äta grovt bröd, inte så mycket kolhydrater, osv.. Kör 40 min crosstrainer (bränner då 400 kcal ungefär) och efter det inner & ytterlår, och sedan 75 situps, detta 5-6 dagar i veckan.

Så nu, gör jag rätt? Hur ska jag tänka? :)

Mvh LInn