fredag 17 maj 2013

Vilket dygn

Ojojoj... ibland händer det mycket på en gång.
 Igår kväll efter jobbet sprang jag med min kollega Ingela. Jag hade som tur var med mig mobilen eftersom mäklaren ringde då det inkom bud på lägenheten. Så rundan fick reduceras och jag for hemåt i rapidfart. Vid 21:30 satt vi på mäklarens kontor och signade papper. Jag får bo i min fina, fina lägenhet i två månader till sedan är det dags att gå vidare i livet.
Pga. denna intensiva afton blev det inget bloggande och det var svårt att somna igår. Jag fick in ett spinningpasss efter jobbet idag i allafall och nu så är det dags att krypa till kojs.SÅ TRÖTT.. i morgon ska jag springa Skärholmsloppet 5 km och vill vara någorlunda utvilad.  Det är inte så långt men ett bra fartpass inför stundande sthlm marathon :)
Jag börjar se framemot sthlm maran, det ska bli kul!

4 kommentarer:

Thomas sa...

Grattis Lina!
Vad kul att det verkar ha gått så smidigt med försäljningen, men bra lägenheter brukar ju inte vara svårsålda :)

Saras Träningsblogg sa...

Grattis va kul :)

Lina sa...

Thomas: tack! Ja det gick väldigt smidigt! Nu är det leta ny bostad som gäller! Trivs du i din?

Lina sa...

Sara: tack!!