onsdag 8 maj 2013

Ljuvlig morgon!

Jag tog helt klart rätt beslut när jag klev upp i morse efter att väckarklockan hade ringt. En timme tidigare än vad den egentligen skulle ha gjort om det inte var så att jag hade bestämt mig för att springa en sväng. Det var det ljuvligaste morgonpasset på länge. Det luktade sommar när jag klev ut från porten, himmelen var klarblå, gräsmattorna gröna, jag hade ingen löparjacka utan endast en t-shirt, solen sken, fåglarna kvittrade, det var tyst och lugnt och jag såg ett rådjur! Sånt gör mig lycklig. När jag klev in i porten hemma återigen kände jag mig både tacksam, nöjd och glad! Tänk att få en sådan här underbar timme på morgonkvisten!


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

santionilsson sa...

Aaaa va mysigt vill springa morgonpass me dig! Jag springer i tanken ;) nasta sommar! fast en lugn runda? puss

saras träningsblogg sa...

Åh det lät underbart!!! :-)