fredag 3 maj 2013

Freeeedag! :-)

Vad tränar ni i helgen?


Själv ska jag springa Kungsholmen runt i morgon. Jag var har varit ute och morgonjoggat nyss och benen kändes alldeles stumma. Som vanligt inför lopp med andra ord?! Det känns aldrig annars så segt och stumt som dagarna innan ett lopp (läs: känner efter för mycket). Är detta något som ni känner igen er i? Nu väntar ett par timmars jobb innan jag styr kosan mot runners store och nummerlappsutlämningen!- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Saras Träningsblogg sa...

Ja när lopp närmar sig känner man efter alldeles för mycket! Jag sprang också i solglajjor idag! :D

Miranda sa...

Inga solglajjor på min löprunda igår, men behövde i alla fall inte underställ under jackan. ;-)

Lina sa...

Sara! Verkligen! Nice med glajjor!

Miranda; Varenda sak som tyder på att det blir varmare peppar, inte sant :)