lördag 18 maj 2013

Skärholmsloppet 20:36

Idag sprang jag mitt första fem-kilometers lopp på mycket länge. Skärholmsloppet bjöd verkligen på en tuff och utmanande bana med många backar men jag kände ändå att jag hade ett flyt loppet igenom trots att jag i och för sig tappade en del tempo under kilometer 4. Höjdpunkten var då man sprang genom gallerian i Skärholmen. Det var roligt! Jag sprang i mål på 20:36 vilket jag är väldigt nöjd med, i synnerhet med tanke på att detta inte var ett lättsprunget lopp. :-) Nu får löparbenen vila framför Eurovision hemma hos mamma och Anders. Riktigt mysigt!


- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Emma sa...

Hej Lina, har hängt med på din blogg ett tag och tycker du är grym! Jag sprang också Skärholmsloppet igår. Låg dock inte hack i häl på dig utan kom i mål dryg 3 min efter dig :) Men är jättenöjd i och med att det var mitt första tävlingslopp någonsin. Håller med att det var ett jättekul lopp! Passar på att önska lycka till med fortsättningen av tävlingssäsongen också :)

Saras Träningsblogg sa...

Grattis! Grymt sprunget! Snabb som alltid :D

Lina sa...

Emma: TACK!!!och bra jobbat själv Emma! Visst var det kul?! Vad roligt att det var ditt första lopp! Grattis!! fick du mersmak? blir det fler lopp?

Lina sa...

Sara: Tack!!!