onsdag 15 maj 2013

God morgon!

Jag tycker att löpning är så bra när man är lite smånervös inför något. Det får mig att slappna av och att skingra tankarna. Idag så kommer det ett par personer som vill se min lägenhet innan visning. Egentligen är jag inte direkt nervös, jag menar jag är inte orolig att det inte ska bli någon försäljning, men en viss avspänning känner jag absolut, jag menar det är ju en stor sak att sälja en lägenhet som man älskar och som har varit ens mest trygga plats i sex år. Nu är jag på väg till jobbet men i eftermiddag så är det dags.


...och under visningen ikväll kutar jag en runda, fungerar löpningen avstressande för er också?- Posted using BlogPress from my iPhone

3 kommentarer:

Sara sa...

Oja! Bästa sättet att skingra tankar på eller varva ner efter en stressig dag!

Anonym sa...

Absolut! Det är perfekt när man är arg, ledsen, nervös, orolig eller bara lite opeppad i allmänhet. Brukar komma tillbaka hem med en betydligt bättre känsla!

Ingela sa...

Håller helt med och lycka till!!