fredag 31 maj 2013

Okej. Andas

Nummerlappen är uthämtad, kläderna framlagda, middagen äten, resorben drucken, Garminklockan laddad. Frukosten inhandlad och nya strumpor inköpta.
Andas. Nu är det nära.
Alla detaljer börjar bli klara.
Nu är det bara att packa väskan som återstår.
Jag är pirrig. Jag har ingen aning om hur det ska gå i morgon!
 
Det finns vissa saker som talar emot att det blir någon supertid i morgon MEN.. Det finns även saker som jag ser som extra positiva, som att jag har varit skadefri hela våren och att jag har laddat och förberett mig extra bra nu den här sista veckan.  Jag har även fått till ett långpass nästan varje vecka och många fartpass under våren. Dessa positiva aspekter är de som jag tar med mig i morgon. Det andra struntar jag i. Bara positiva tankar nu! Jag hoppas att det är MIN dag i morgon! 
 
 




8 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till i morgon Lina !

Det är ngt irriterande skön känsla man har innan man ska släppa loss allt :)

Henrik

Mattias sa...

Lycka till imorgon. Jag ska också springa. Precis som du känner jag pirret. Detta blir min 6:e marathon och jag har aldrig varit så nervös som i år.

Anonym sa...

Lycka till! Jag springer mitt första maraton imorgon (mycket tack vare inspiration från din blogg) och det ska bli så kul!

/Helena

saras träningsblogg sa...

Ett JÄTTE MEGA Lycka till imorgon!! Ska blir så spännande att följa dig :D

Lina sa...

Lycka till själv!!:-) håller med nu vill man nästan bara sätta igång!!!!

Lina sa...

Lycka lycka till du med och jag håller med , pirret försvinner inte för att man har några maror i bagaget!!! Lycka till!!!

Jenny B sa...

Lycka till!

Lina sa...

Sara: Tack för all pepp sara!!!!!
Jenny: Tack jenny!!!!:)

Helena: lycka till! Vad häftigt att du ska springa första maran! Hoppas vi ses! :)