torsdag 27 september 2012

Status?

Som sagt, jag hade en riktigt bra känsla i kroppen i morse och än så länge så har inget jagat bort den. Yey!!!


Jag känner mig, med andra ord, fortfarande glad! Lite tror jag att det beror på att jag åker till Berlin i morgon! Visst är det en hel del fokus på själva maratonet men jag ser samtidigt även fram emot allt annat. Att flyga och att återse Berlin som stad. Äta på mysiga restauranger. Kanske shoppa lite.
Njuta av miljöombytet. Loppet då? Jorå. Jag känner mig lugn och jag tar det hela med ro. Jag ser fram emot att springa och att uppleva ett marathon igen! Just nu, i skrivande stund, ska jag dock tagga till, sådär lagom mycket, inför ett spinningpass!
- Posted using BlogPress from my iPhone

4 kommentarer:

Sofia sa...

Vilken härlig blogg. Läste att du bor i Sumpan - skall skrika till om jag möter dig nånstans runt sjöarna :) Kram Sofia

Ousa sa...

Lycka till i Berlin på alla sätt och vis!

Lina sa...

Sofia: Åh men tack! Ja, hojta gärna till :) :):)

Lina sa...

Ousa: Tack!! =)