onsdag 5 september 2012

Det sägs ofta...

...att det är bra för både motivationen och för strukturen i träningen att ha kompisar som man kan träna tillsammans med.
 Det håller jag fullständigt med om för egen del.
 Om man dessutom har vänner som inte drar sig för ett tidigt morgonpass, en vardag, så är det en ren bonus. Tidigt i morse var det jag som var uppe tidigt för att möta upp Minna för en morgon-löp-runda.
Vi sprang i ursviksspåren och det var härligt att få börja dagen mitt i naturen!
Första rundan från tjejmilen är med andra ord nu avklarad.
 Förr skulle jag kanske ha känt mig stressad över tre dagars löparvila så nära inpå det kommande marathonloppet. Nu lutar jag mig tillbaka. Löparbenen får den välförtjänta vila som de behöver! :-)
 -Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer: